MinikKalbimmmm Merhaba kızlar ben 17 haftalık hamileyim. En başından beri kasık ağrılarım hep var. Kramp şeklinde değil sürekli bi ağrı bazen hafif bazen daha şiddetli iki kasığımda da var. Ve akıntımda ilk baştan beri var doktorum normal olduğunu söyledi ama aranızda en başından beri bu durumları yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler🥰
Candice07 MinikKalbimmmm ben ben ben. Özellikle kasık agrım 30 dan sonra arttı. Akıntı da 32 den sonra arttı. Önceden haftada 1 olurdu simdi haftada 4 gun sürüyor. Kaşıntı, yanma, koku yoksa sorun yok sanırım. Cunku doktoruma söyledim, ilaç bile vermedi.
MinikKalbimmmm Candice07 yok benim genel olarak hergün var ağrım en başından beri ama ilk öğrendiğim zamandan beri. Neyse sağlıklı olsunda bebişkolar çekeriz ağrıları🙈
MinikKalbimmmm Rumeysa10 magnezyum kullanıyordum ama yurtdışında yaşıyorum burda farklı bi folik asit kullanıyoruz içinde magnezyumda olduğu için magnezyumu kullanmayı bırakmıştım fazla gelir ikisi diye. Ama haftaya tekrar gidicem doktora tekrar sorayım en iyisi🙄