Tuqbalp Dun 34. haftaya girdim bebeğimin suyunda biraz azalma varmis ama bebeğimin gelişimi devam ettiği icin doktorum risk yok dedi bu durumu yaşayan var mi
gulsahaliarya Tuqbalp 38+2 de doğum yapmıştım su azlığından. Suni sancı ile. Doktor bekletiyorsa daha yeterli suyu vardır merak etme
Ebru555 Tuqbalp bana 35 de azalma var ama rıkslı dgl suan demıstı 37 de gttıgımde ıyı dedı suyu 38+3oldım 5 gun sonra sezeryan olcam ama su olcumunde bazen pozisyondan az cıkabılıyomus
Tuqbalp gulsahaliarya doktorum suan yettigini soyledi ama dunden beri aklıma takildi cok hareketlerini takip et gunde en az 10 hareket ediyosa su yeterlidir dedi masallah hareketleri surekli var
gulsahaliarya Tuqbalp maşallah. Zaten su pat diye azalmaz o zamana kadar zamanınız var. Zaten randevularda artık sıklaşmıştır. Hem su kesesi patlasa bile bebek o durumda bile 48 saate kadar bekleyebiliyor
gulsahaliarya tugba9293 su içmek tabi ki de faydalı ama kesenin içindeki suyla bir ilgisi yokmuş daha dün sordum. İlk doğumum su azlığından olduğu için yine aynısı olmasın benim ne yapmam lazım dedim yemek içmekle olmuyo bebekle alakalı bi durummuş yani.
tugba9293 gulsahaliarya olsun yine de suyun ve havuc suyunun size zararı olacagını düşünğyorum. denemekten zarar gelmez . inş hersey dilediginiz gibi olurrr👼🏻
Tuqbalp Ebru555 Allah’m sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bidahaki kontrolde benimde belli olucak inşallah
Aselminaaa Tuqbalp var cnm 36 haftada banada aynisini dedi doktorum sonra 38 haftada kontrollere gittim hastaneye suyu biraz az ama bebegin gelisimi iyi demisti doktor hatta bende plasenta kireclenmesi vardi
Aselminaaa Tuqbalp ben dogurdum cnm 2 yasina girdi oglum allah yardimcin olsun insallah sag saglim alirsin kucagina