Arkadaşlar merhaba biraz üzgünüm daha önce buraya da yazmıştım.Kasılmalarım oluyordu bebek top gibi kasılıyordu kasığımda,genital bölgeme çok yakın.16+5 deyiz doktor rahim ağzı kısalığı var 3cm dedi.Progestan ve magnezyum verdi yatıyorum serklaja gerek görmedi ne zaman için serklaj gerekli oluyor,çok endişelenmeli miyim.