Esila074 ben cok riskli cıktı 17de 1. Biz akraba evliliyiz abimin de bebegi sendromluydu bir hafta yaşadı bu faktörler de olunca doktorumuz nift testi önerdi amniosentezi düşünmedik zaten aldırmayı düşünmediğimiz icin doktorumiz da önermedi düşük riski varmış biz nift dna testini yaptırdık şükür bi sey çıkmadı rahatladık. Üçlü test türk genlerine uygun olmadigi icin yanılma payi daha yüksek diye okudum ikili test ona göre daha doğru risk haritasi veriyormus tabi onda da yüksek cikti diye illa öyle olcak diye bi sey yok bu testler gercekten gereksiz yere stres aşılabiliyor insana
bir daha çocuğum olursa yaptirmicam dedim yaşadıklarımdan sonra. Keske şu nift testi daha ucuz ve daha yaygın olsa da herkes bu ikili üclü sacmaligiyla ugraşmadan direkt onu yaptırabilse