Benimde 3 gün gecikti geçen hafta bugun test yaptım çıkmadı cumada idrar tahlili yaptık çıkmadı bugünde 3 gün gecikince kan testinde pozitif sonuç aldım beklemektense sonucu öğreneyim dedim ona göre davranırım dedim beklemek çok stresli umarım seninde pozitif sonucun olur