Kızlar 36+4 günlük hamileyim aynı zamanda gebelik şekerim var insülin diyet yapıyorum bebeğimin boynunda 1 tur kordonu var bunlara üzülürken bide üzerine bugün grip oldum kontrolüm pazartesi günü bebeğe zarar verir mi aceba çok korkuyorum neler yiyip içebilirim hızlı geçsin diye tavsiyelerinizi bekliyorum (şekerden dolayı portakal vs yiyemiyorum)