Adetimin gecikmesinin 3. Günü hamile oldugumu öğrendim ve 4. Günü kan vermeye gittim beta hcg değerim 220.6 ydı . Tabi adet günüme göre 4 haftalik hamileydim . 12 şubatta keseyi gördük. 26 suabtta yine keseyi gördük ama bebeği göremedik 6+5 haftalık hamileydim o zaman acaba bebeği goremememizin nedeni geç dollenme olabilirmi . Lütfen yardımcı olur musunuz . Şuan 7+3 haftalık hamileyim 8 martta randevum var acaba bebeğimi görebilir miyim ?