Selam kızlar 🙂 son günlerin heyecanını yaşarken sizlere birseyler danışacağım🙏 pazartesi kontrole gittim ( Başakşehir çam ve sakura sehır Hastanesi) doktor artık randevu alarak gelmen zor olur her hafta acilden giriş yap nst ve suyuna baksınlar dedi normal doğum görünüyor.. Sizde acil doktoru yeterli mi yoksa ben yinede randevu alıp gitsem mi normal doktora.. Acil doktoru ile olacak birsey mi acaba doğuma kadar bu şekilde kendıni kontrol ettir dedi.. Bu arada Silivri de oturuyorum o yüzden kendı hastane me her hafta gıtmem zor kendımı yakındaki acilde kontrol ettirip doğum zamanı Başaksehır e gitmeyi düşünüyorum… Kafam çok karısık 🤭