Kızlar ben 24+0 ın içindeyim şimdiye kadar bi sıkıntı çıkmadı bebeğimde.20+3 de ayrıntılı ultrasonda da sıkıntı görülmemişti. Bugün ki kontrolde bebeğimin kafa yapısı hafif elips gibi olmuş dedi doktor çok üzüldüm ağladım. Perinotoloğa yönlendirdi. Doçente gittim özel kliniğine da yapısal olabilir beyin gelişimi felan iyi görünüyor dedi. Bi sıkıntı yok ama 2 hafta sonra gel ücretsiz kontrolümüz var yine bakarız dedi. Böyle bi sıkıntı yaşayan oldu mu hiç?