Nul_13 Kizlar son adet tarihine göre 7+3 haftalık ama utlasona göre 6+2 mis doktor birşeyler var gibi dedi ama şuan boş dedi resim nasıl ekleniyor acaba
minikprensimmm123 Nul_13 Resim yüklemeyi bende tam bilemiyorum canım şimdi belki yazan olur ultrason resmini atarsın yükleyince
Lifebaby Nul_13 Google imgyukle yaz açılan sayfada resim yükle var resmi yükle urlyi kopyala yoruma yapıştır
Kaktus48 Nul_13 hic korkma canim ilk gittiğimde bana da aynisini dedi küçük bisey var dedi 2 hafta sonra gittim kese var dedi 7+4 de de kalp atışını duyduk çok şükür
Nul_13 minikprensimmm123 dün doktr gittim randevus olduğum için 2 dk bakıp cikcam dedi bakmadı tm sadce bana kesede birşeyler var gibi dedi şuan boş dedi
minikprensimmm123 Nul_13 Canım Google ya yaz happy mom nasıl resim yükleniyor diye orda yazıyor Bi bak ordan canım