Fasulye__123 Merhabalar Biz 36 haftalığız bebeğimin kilosu 2800 biraz zayıf dedi doktor. 2 hafta sonra Allahın izniyle doğum olacak. Bebeğin kilo alması için ne önerirsiniz.
Aysentass Fasulye__123 ben gittiğimde de 35+3 olucaz internetten baktığımda 2400 fln olması gerekiyor diyor neden zayıf dedi zayıf değil ki 40 haftada bile 2800-4000 arası normal kabul ediliyor anlayamadım ben
Gamzeek Fasulye__123 Benımde zayıftı Muz pekmez ve 2 haslanmış yumurta bunları her gun yedim suan iyi çok şükür haşlanmış yumurta kesın deneyin
Sermec27 Fasulye__123 doktorunuz neden öyle demiş ki aslında tam o haftada o kılodan olur daha doguma 4 hafta var 1 kılo alsa 4 haftada 3800 gayet iyi normal dogum düşünüyorsanız eğer normal dogumda zor olmaz
Fasulye__123 Sermec27 2. Gebeliğim ve kısmet olursa sezeryanla doğum olacak 19 martta alacak. 2 haftada ancak 200 gr almış
Neslihan1903 Fasulye__123 yoo gayet normal eşimin yeğeni doğum yaptı dün 2900 40+3 sizin doktor ne olsun istiyormuş 😂😂 ortalama 3 hafta daha dursa haftalık 200 gr alsa 3400 e bağlar o minnak 🤗 inşallah
Fasulye__123 Nofa evet sezeryan olacam. 2 haftada sadece 200 gram almış. 34 te gittiğimde 2600 dü o zamn gayet iyi demişti. Şimdi biraz zayıf dedi
Ebru-1990 Fasulye__123 36+4 te doğum yaptım şuan 9 günlüğüz ☺️2.760 gram 49 cm doğdu miniciğiz ama hamd olsun gayet sağlıklıyız oyüzden kilosunu lütfen dert etme kilosu önde oluncada ayrı dert ediyor doktorlar 😁haşlanmış yumurta kaşar süt balık bebeğe anne karnında kilo aldıran besinler arasında ☺️
Fasulye__123 Ebru-1990 teşekkür ederim. Sizin bebeğinizde hayırlı olsun. Sizlere hayırlı evlat olsun inşallah 🙏
Sermec27 Fasulye__123 yani bu kıloda dogsa bile gayet iyi doguma kadar 300 400 gr alsa bile 3200 olır gayet ideal bence