Kızlar yarın 7+4 olacagız kalp atışı için gideceğim aşırı tedirginim. Daha önce 2 kayıp yaşamıştım. Şimdi asprin kullanıyorum ilkinde hem iğne hem asprin kullanmıştım şimdi doktor sadece asprin verdi. İnşallah bir sıkıntı çıkmaz duyarız dua istiyorum sizden 🤲 sizler en geç ne zaman kalp atışını duydunuz?