Aytflz ben rüyam da görmedim ama 2 kişi bildi benim oğluşun cinsiyetini herkes kız derken o bilenler de bana ilk aylar da hep yüzün gülüyor tipinden belli erkek dediler bende ne alaka ben hep gülüyorum yok yok kız olsaydı yüzün asık olurdu huysuz olurdun diyordular ilk defa duymuştum böylesini kimisi de erkek olunca anne daha bir güzelleşir kız olursa annenin güzelliğini alır annenin yüzü solgun görünür diyor herkes bir şey diyor ama 😄