Fatosssssss Merhaba arkadaşlar kan tahlilı sonucumda plt (kanin pihtilasmasindan sorumlu trombosit ) değerim yüksek cikti. Doktor şimdilik takip dedi. Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı ?