Qwertyyyyy Ozoo1 ben ilk bebeğimde 3,63 çıktı negatif yazıyordu ama geç döllenme felan neyse o doğdu şimdi 2. Ye hamileyim şuan ki sonuç 22,63 2 günde 1 test yapılacak değerde artış var mı diye senden daha düşüklerde var gönlünü ferah tut
Zhraaltun Ozoo1 kotuyu cagrma rabbm gonlune gore versin ferah tut içini insallh sag salim alirsn kucağına