se26es zeytinkiz bende 12.haftamda ikili test yaptiklarinda 3.5 mm ölçmüşlerdi perinatolojiye gonderdiler oda 3.7mm ölçtü burun kemigi yok dendi ve amniyosentez önerdi direk olarak . Bende ozel bi hastaneye gittigimde ensesi kalin ama burun kemigini görüyorum dediler . Ve ben kime neye inanacagimi sasirdim 3lu test bekledim ne nifty ne amniyosentez yaptirdim ama Allahin izniyle 3lu de detayli da temiz cikti . Devlet hastanesinde yaptirdiysan testini hemen alevlenip moralini bozma baska bir doktora da gorun ve icini hep ferah tut emin ol dusuncelere bogulup moral bozman bebegi daha da etkileyecek bol dua et guzel dusun. İnsallah güzel sonuclar alirsin 🐣
zeytinkiz se26es ben Esenler medipole gidiyorum burun ölmedi ense yüksek cıkınca Allahım herkesin bebeği sağlıkla gelsin inşallah. 😔
gokcen7 se26es bende bugün ikili testimin sonucunu aldım.13 haftalığız. Ense kalınlığı 1,3 mm ve çok normal dedi , burun kemiği normal. Ancak biyokimyasal risk biraz yüksek yani 1:56. Şimdi de 4lü teste giricez. 😢
emoser zeytinkiz benm detaylı oldugu için 1000lira idi ücret sizin ikili test haftası geçmek üzere siz teli arayın nette var ben kaydetmemşim asistanı size yol gösterecektr acil oldugunu söyleyin çom doluo oluyolar bunlar hoca oldugu için randevu almak zor oluyor son hasta olarak girerim falan diyin bütçenize uygunsa gidn riske atmayın bebişi
zeytinkiz Neslihan1903 Esenler medipol tugba hanıma gidiyorum o zaten gökhan beye yönlendirdi kendi tercihi olarak kesin ona gideyim ozman yarın. Esenler medipol bizim adımıza direk randevu olustırabilecepinşz söyledi 425 TL ücreti var dediler ama sağlık bu olsun verilecek mecbur 😔
Neslihan1903 zeytinkiz 425 lira ise iyi kardeşim sadece muayene parası alacak demektir 2 Li test yaparsa 1000 lira demekki muayene vereceksin çok iyi kaçırma bu fırsatı 🤗
zeytinkiz Neslihan1903 nasıl yani canım bizden 2li test dahil mi 425 alınacak yoksa muayene sadece 425 + 1000 TL test ücreti mi
emoser Gokyuzu0 evet az konuşuyoz öz konuşuyor onun söylediği bişey varsa koyduğu teşhis şaşmaz çıkar dedi herkes diyenler de doktor bu arada tabii Allahtan hepsi o da insan sonuçta ama türkşyede bu işi yapan sayılı doktordan bir tanesi ondan bizde onu tercih ettik ücreti de gözümüz görmedi açıkçası
tazeanneew zeytinkiz internete ali ekiz yazın muayenehanesi var özel direkt çıkar karşınıza perinatalog kendisi
Gokyuzu0 emoser aynen ben il dışından geldim bide üstelik kaç saat yol. Tabi bu işin ehli bi doktor olduğu için 2 ay önceden zor randevü bulmuştum zaten. Kesinlikle hakediyor her şeyi.
Neslihan1903 zeytinkiz 2 Li test yaptıracaksan 1005 lira ama sadece ense kalınlığı bakarsa. Muayene parası alır. Sen ikili yaptırmadın mı
zeytinkiz Neslihan1903 cumartesi gökhan beye randevu aldık en erken o güne veriliyormuş inşallah hayırlı haberler alırız 🙏
iremgun zeytinkiz o zaman sakin olun öncelikle bir doktor bulup arayı uzatmadan gidin ki o size detaylıca bakar. Endişe etmeyin inşallah her şey güzel olur🤲
zeytinkiz iremgun cok teşekkürler iyi dilekleriniz için cumartesi randevu aldık hayırla sonuc lar inşallah 🙏
Neslihan1903 zeytinkiz yoğundur canım hayırlısı olsun inşallah banada haber ver inşallah hayırlı haberler 😍
zeytinkiz Neslihan1903 canım merhaba prof. Gökhan Yıldırım randevum için haber vermemi istemiştin ama gidemedim maalesef dün test oldum ve covid-19 pozitif cıktım zaten belirtiler vardı ve binada 5 kişi de pozitif cıktı. Allahın vardır bir bildiği doktora gitmek bile nasip olmadı 🤷 19 mart da çam sakuraya randevu aldım muayene için birde oraya gideceğim ne diyecek bakalım.
Beyza29_ zeytinkiz Prof. Dr. Aytül çorbacıoğlu, Mecidiyeköy’de muaynanesi var çok iyi bir perinatoloji doktoru olduğunu söylüyorlar tavsiye ederim size
Neslihan1903 zeytinkiz hadi Ya geçmiş olsun canım benimde eşim pozitif ben negatif bende çıkamıyorum dışarı vardır her şeyde bir hayır
zeytinkiz Neslihan1903 evet bende öyle düşündüm ben pozitif eşim negatif bizde de ama napalım herşeyin hayırlısı 🤷
se26es gokcen7 insallah olumlu sonuclar alirsiniz ♥️ Moralinizi yüksek tutun ki bebeginiz de huzurlu kalsin 🙏 Allah yavrularimizi sag salim bizlere bağışlasın