Doktorum son kontrolümde sana şeker testi yapmışmıydık dedi bende evet dedim sonucu normaldi tamam dedi 😑
Acaba şekerden mi şüphelendi ben bebek iyi deyince soru sormayı unutuyorum da soramadım doktora heyecandan 🤣🤣
Aklıma şu yüzden takıldı son 3 haftadır falan aşırı susuyorum normal zamana göre acaba dedim abur cuburu çok abarttım ondan şekerim mi oluştu korktum 😑😑