Mineeke41 Arkadaşlar 7. Haftasında kalp atışını duyamayanlar varmı ben dun gittim kalp atışları yoktu doktor cumaya kadar beklicez kalp atışı duyulmazsa ölü Bebek olarak sayacağız dedi cok korkuyorum yardımcı olun lutfen😔
Merve-1109 Mineeke41 9 haftaya kadar duyulmaması normal canım içini ferah tut bol bol dua et inşallah duyarsın🙏🏻❤️🧿
Sevinc21 Mineeke41 merak etme olur öyle vaktine uygunmu peki haftası? Kötu dusunme lutfen doktor duymamış ola bilir
yagizinannesi1 Mineeke41 biz 6 da duyamamıştık ama hareketlenme var iyi demişti 8 de gittik ve duyduk 🤗
Cansu60 Mineeke41 canım bende aynı durumdayım bugun gıdıcem ınsallah duyarım duymasam da eger. Beklıcem bır ıkı hafta daha nasıbımızde varsa olur ınsallah 🙏
Mineeke41 Sevinc21 normalde kendi doktoruma göre dun tam 7. Haftalık tık ama doktorum izine çıkmış onun icin baska bir doktora girdim ordada 6+1 gösteriyordu ama biz zaten 5+3 te keseyi gördük yani kese büyüklüğüne göre falan doktorum tam 5+3 demisti sanırım dünkü gittiğim doktorun cihazinda sıkıntı vardi diye düşünüyorum
Mineeke41 Cansu60 ayy insallah duyarsın icin rahatlar bebde pazartesi gidicem tekrardan insallah güzel haberler aliriz bana birde doktor bebek daha cok küçük onun icinde duyulmamis olabilir dedi
Mineeke41 Cansu60 insallah hayirlis bir şekilde duyarız ve ben T rahimim yani rahimde şekil bozukluğu var riskli oldugu icin surekli bir korku var icimde
Sevinc21 Mineeke41 Makinede sorun ola bilir her doktorda bakamıyo malesef bide vjinal baktırmalıydı eyer öyle bişey şuphe duyuyosa haurlısıyla duyarsınız inşallah kalp atışını merak etmeyin ola bilir böyle şeyler
Minteha Mineeke41 ben ilk doktor kontrolüne dün gittim 7 haftalık dedi 2 hafta sonra kalp atılı için gideceğim. Hemen moralinizi düşürmeyin
101019 Mineeke41 benim de t rahimdi hiç gebe kalamadım. Histersokobi oldum. 2 ay bekledik sonra denedik oldu çok şükür
Cansu60 Mineeke41 bende bugun dr gorunduk 7 haftalık adetıme gore ama dr bır aylık suan dedı ıkı hafta sonra tekrar gel dedı ozamn bakalım kalp atısını eger duymasak bos gebelık sayıcaz dedı
Mineeke41 Sevinc21 evet bende öyle düşündüm ama cok fazla korkuttu onun icin endiselendim ama sagolun icim birazda olsa rahatladi😌
Mineeke41 101019 evet banada ayni seyi soylediler aralik ayinda histeroskopi oldum T rahim oldugumu ogrendim cok dusuk bir ihtimalle hamile kalabilirsin demisti daha sonra doktorum ameliyat olursan hamile kalma ihtimalini dahada yukselticegini soyledi ama 7 Şubat’ta hamile oldugumu ogrendim
Mineeke41 Mineeke41 ameliyat olmama gerek kalmadı şükür sana doktorun risklerinden falan bahsettimi bana henüz birsey demedi sadece rahimin genislemesine bagliymis cocugun büyümesi bunlari soyledi
Yesilay Mineeke41 benimde 8 jaftada ogredim benim bebegim hic gorulmuyordu bekle sabret canim varsa alicak nefesi olucak
Mrvyldrm1 Mineeke41 bende ilk devlete gitmiştim 7. Haftada banada öyle dedi doktor boş gebelik dedi hatta hemen özele gittim 6+4 müş ve kalbini dinletmişti cihazdan cihaza da değişiyor.
Mineeke41 Cansu60 insallah degildir canim guzel haberler alirsin benimkiside suanda doktorun hesabina gore adetimin bittigin gun gozukuyor ama Kesesini gördümu peki doktor bende cunku 5+3 te gözüktü
Mineeke41 Cansu60 yani doktorda bir aylik gözüküyorsa zaten kalp atisi duyamazki iki haftayada insallah atmaya baslar guzel haber alirsiniz
Mineeke41 101019 masallah nekadar guzel knsallah saglikli hayirli bir sekilde kucagina almayida rabbim nasip eder
Alaranaz Mineeke41 6.haftamda duydum inş sağlıklıdır bebegin bazen 10,12haftayı bulabiliyor duymak doktorda değişebilirsin. ;)