5 haftalık Ken felan başladı dün ve önce ki gün yok gibi azdı korktum ilk baş bebeğime bir şey oldu diye ama bugün sabah tekrar aynı şiddetle başladı sizde de öyle oluyor mu bazen geçiyor mu benim iki kaybım var 8 haftalıkken ikisinin de gelişimi duruyordu şimdi iki gün hafifleyince korktum ama bugün tekrar başladı 7+5 de yim