Mom8899 Sibeeelmoom Valla kilodan ben de korkuyorum, ekmeği kestim bugün o yüzden 😂 protein ve sebze ağırlıklı beslenmeye karar verdim bir de bol su tabi. Kendimizi durdurmamız gerekiyor kilo almamak için, Allah yardımcımız olsun 😂
enisenalbant Sibeeelmoom Bende öyleyim hep açım,uyandığım da ilk ağzımdan çıkan kelime çok açıktım oluyor,yiyorum sonra 30 dk sonra hiç yememiş gibi aç oluyorum,valla nasıl verilecek aldığım kilolar bilmiyorum 🥺
Sibeeelmoom enisenalbant spor salonları da kapalı yiyip içip yatmaya devam 😬 çalışmasam halim daha kötü olurdu eminim
karpuzlusodaa Sibeeelmoom Ben o kadar çok yiyorum ki bazen sislikten uyuyamıyorum azıcık rahatlayınca uyanıp meyve yiyorum bir de aşırı kiloyla hamile kaldım hayırlısı olsun 😂😂
Ayseguldt Sibeeelmoom bende 5 bucuk ay kusup 10 kilo verdim sonra bulantı geçince bi açıldım ki sorma ama midem kücülmüş diye hep rahatsız oldum yiyince az az sık sık yemeğe çalıştım öyle 1-2 haftada tam toparlandım simdi 38. Haftadaym gece 2-3 de bi açlık hissi midemi bulandırıyo hatta illa yemem lazım