Aylinaylinn Kizlar yorumlariniza ihtiyacim var... Daha doğrusu desteklerinize. Suan anksiyetemin nirvanasini yasiyor gibiyim... Benim şöyle bir problemim var. Oturdugum sehirde sadece teyzem var. Ayni semtteyiz. Onla da bi iyi bi kötüyüz. Kaynanamdan beter laf yapar. Hamileyim calisiyorum yok gelmedi gitmedi aramadi onu yapmadi bunu yapmadi. Hamielyken hasta oldum bir kere gelip bir kaşık corba yapmadi sorunuma gelince en gec 1 ay icinde ev almamiz lazim ama. Kaynanam tutturdu o semtten ayrılmayın en azindan teyzen orda bir sey olsa size yardimi olur ev alacagimiz semt de simdiki semtime uzak icime kurt düşürdü yeni semti begenmeme ragmen sanki sürekli bir sey olursa gercekten ben ne yaparım esimin is yeri de 1 saat mesafede olacak yalnizim. Basima bi is gelirse diye suan icimi skntilar basiyor simdiki semt de evler daha pahali ve daha kotu bir yer allah rizasi icin akil verin
Ebrulikiz Aylinaylinn kardeşim ben de panik atak hastasıyım gurbetteyim komşum bile yok bırak akrabayi bide eşim polis hep geceleri çalışıyor düşün halimi ama kendi mi oyalamaya çalışıyorum nerde mutlu olacaksan onu yap Akraba insanı daha da mutsuz ediyor
Deletedmom35 Aylinaylinn elin varsa başını kaşı canım kimseden fayda bekleme hiç hevesini de kırma al evini 7 kat yabancı bazen can ciğer akrabadan iyi olur belki çok iyi komşuların olacak inşallah da öyle olur keyfine bak sen takma kimseyi
Emineslh Aylinaylinn canım sadece doğum olucagi zaman için korkuyorsan korkma bebek pat diye doğmaz o zamana kadar taksi çağırıp hastaneye gidip eşinde gelebilir ama inan bana daha sonrasında bebek dogduktan sonra özellik uzakta olman senin için huzur olur yasamis biri olarak söylüyorum bunu ve bende eşim uzakta ve polis olunca pat diye üniformasıyla o gün gelemiycek bazı şeyleri tek yapmayı öğrenmemiz lazım güçlü ol sen ANNESIN 😍 ve eklemek istiyorum yanında olsalar bile yine herşey sana bakicak sen yapcan
nciPervaneSultanova Aylinaylinn neden bişey olsunki, dağ başımı şehir, arayacan ambulansı gelecek, teyze çorba bile yapmıyorsa en kötü anda komşunarar ambulansı illaki Allah bi dost yetirir. Allah isterse en güzeli olur kulamı kaldık
MucizemE Bence nerede mutlu olacaksa. Orada ol kimseyi dinleme teyzen bugün var yarın Yok kendi başının çaresine bak huzur daha önemli olsun eşin bir saat uzaklıkta Rabbimin izniyle birşey olmaz
Aylinaylinn MucizemE sagolun iste icime kurt dusurdu beynim durmuyor surekli bise olursa napicam kimi cagiririm ne yaparim hic boyle dusuncelerim yoktu kaynanam aklima soktu halbuki kimseden fayda yok bunu da biliyorum bilmiyorum neden boyle oldum agliyorum hep allah tum zorda olanlarin yardimcisi olsun
Sumeyyye Canım bence kimseye minnet etme teyzen bile olsa. Allah korusun bişey olsa ararsın ambulansı teyzen mi yetişicek sanki. Nerde mutlu olucaksan oraya git dinleme kimseyi
Aylinaylinn Sumeyyye cok haklisin zaten kimseden fayda yok bunu da biliyorum ama kaynanama anlatamiyorum o konustukca benim de beynime isliyor panik oluyorum yazdiginiz icin cok tsk ederim
Aylinaylinn Ebrulikiz evet zaten teyzem surekli sorun cikariyor hamileligim boyunca hic destek olmadi. Allah sizin de yardimciniz olsun esiniz en kutsal meslegi yapıyor allah zorda koymasın sizi yazdiginiz icin sagolun
Cerenora Ah canım arkadaşım. Yaşadığım yer gurbet hiç akrabam yok . Eşim 7 aydır görevde gelebilirse haftasonu geliyor. Sen de başarırsın bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Sana tavsiyem eğer kullanamıyorsan mutlaka araba kullan.
Aylinaylinn Cerenora arabamiz yok ki 😔 zor bela karnim cok cikmadan orta halli bi ev almaya calisiyoruz iste suan yaşadığımız ev cok kucuk. Sizin de allah yardimciniz olsun. Benimle benzer şeyleri yasayan cok kisi varmis demek ki yalnız değilmişim.. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Aylinaylinn Deletedmom35 allahim insallah öyle olur. Zaten farkindayim kimse destek vermiyor daha cok fayda bekliyor. Kimse evladi gibi de görmüyor yegenini falan. Faydan varsa iyisin. 1 hafta aramadim onu diye 2 aydir bir kere aramadi kizim ne haldesin diye. Hamilesin gelip iftar yemegi hazirliyosun gel bizde ye diye kimseden fayda yok. Yazdiginiz icin tsk. Ederim sagolun
Elcnerdgn Zaten teyzenin sana bi yararı Yok anlaşılan aynı semtte olsan ne olmasan ne. Hastayken gelip görmemiş bi sıcak çorba yapmamış hangi derdi ne sıkıntına koşar ki ?
Aylinaylinn Elcnerdgn Elcnerdgn cok haklisin ben de oyle düşünüyorum kaynanam beynime beynime isliyor
Bernaaa Canım Boşver teyzeni falan,eşinle nerde nasıl mutlu olacaksan oraya git..gittigin yerde Allah iyi insanlarla karşılaştırsin...ben kendimden de esimin ailesinden de uzaktayım ve gerçekten 10 yıllık çok güzel bir evliliğim var..ikinci bebeğimi bekliyorum,oğlumu kendim büyüttüm kimseye minnet etmedim.darısı kızıma insallah....s
Duyguynrky Aylinaylinn şimdi diyeceğim umarım sana iyi gelir ama cidden pozitif olsun diye yazıyorum. Yanı başında da olsa başına birşey geldiğinde yardım etmek istemeyen başında bitmez. Uzakta birşey olduğunda yardım etmek isteyen napar eder başının dibinde biter. Önemli olan yaşadığın yerde ya da yaşayacağın yerde senin huzurun refahın. Kötü düşünme neden kötüsü olsun ki herşey güzel olsun. Kötüyü düşünmeden iyisiyle karar ver. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun eviniz sağlığınız huzurunuz mutluluğunuz bol olsun 🙏🏼
Edos Ben senin yerinde olsam nerde mutlu olucaksam oraya giderim. Benimde kimsem yok oturdugum yerde esimde isi icabi bi orda bi burda onemli olan bizim mutluluğumuz 😊
Ozlemm Aylinaylinn nerde oturuyorsun nerden ev alacaksin... birde haklilik payi olabilir bizde ailemizden uzaktayiz esimle. Ben calismiyorum suan. Esim ise gidiyor ben tek kaliyorum hep. Allah korusun basimiza bisey gelse kimsenin haberi bile olmaz.. ne kadar kotu olursa olsun teyzenmis senin canin yandiginda herkesten once kosar...
Aylinaylinn Ozlemm Avrupa yakasindayim umraniye madenler mahallesine tasinacagiz insallah. Oyle ama inan kimseden fayda yok su hatta hamileligimin 5.ayindayim kimseden fayda gormedim