Yuceroglu Şubat 18 de nifty tedti verdim izmir genetikte hala çıkmadı arasam mı acaba ? Pazartesi aramıştım. 14. Günde arayın dediler ama çok meraktayım
Mmoommlife Alperefet Sonucunuz nasıl geldı acaba?Ultrason da mı kanda mı sıkıntı vardı ? Bende dün nifty testi verdım ıkılı taramada kandakı 2 hormonum sıkıntılı cıktı tedırgın bır sekılde beklıyoruz😔
Yuceroglu Mmoommlife ikili normaldi. Detaylıda burun kemiği sınırda çıktı. Doktor ek inceleme gerekir dedi 🙄 Yaptırdık mecbur. Hala gelmedi sonuç. Ama farklı doktorlar hep normal dedi🙄
Alperefet Mmoommlife benim ikilide sıkıntı çıkmamıştı detaylı ultrasonda burun kemiği kısalığı böbrekte genişleme ve kalpte parlaklık görüldü o yüzden yaptırdım, sonuç sağlıklı geldi inşallah öyledir hala dua ediyorum, 35+6 dayım,inş güzel sonuçlar alırsınız
Alperefet Yuceroglu burun kemiği genetik de olabilirmiş, inşallah bir sıkıntı yoktur bebeğinizde benimkinin bayağ küçüktü haftasına göre
Yuceroglu Alperefet allahım sağlık versin inşallah sonuçlarımız da temiz çıksın. Peki doktorunuz ne yorum yaptı
Alperefet Yuceroglu amin inşallah, amniyosentez ya da nifty önerdi bulgular üzerine ben de nifty yaptırdım
Alperefet Yuceroglu yukarda açıklamıştım aslında, ben niftyi zaten 22. Haftamda yaptırmıştım, iki hafta sonra sonuç geldi