Minigim20 Seseff bende öyle yaptım canım çıkmadan hemen önce duş aldım kısa sürdü o sıra da da akıntım falan olmadı şükür ama bu dönem de epey çok oluyor akıntı sorunu
ipek_94 Hilal2205 kıl kökleri kalınlaştığı için ilk ağda yaptırmanda çok acır ama 10 dk dayanırsınız 1 ay rahat edersiniz
Minigim20 imerveg sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alalim inşallah da gerisi zar zor da olsa bı şekilde oluyor canım 😂😂
ecevecev21 Merhaba canım. Benim kendi doktorum kesinlikle ağda önermediğini söyledi. Doğuma kadar yaptırmayacağım
Huri54 Minigim20 ben bugün gittim valla mis gibi rahatlık sadece acı hissettim bu sefer baya bi ama bi ay rahatsın gidince o yüzden en rahatı o git bence canım tertemiz 🤣
G92 babymam0304 Minigim20 ne kadar zaman ara vermiştiniz? Ben hamile kaldığımdan beri gitmedim ağfaya, şimdi 39 haftadayim acır mı diye korkuyorum
babymam0304 G92 canim ben en son üniversite zamanı aldiriyordum. Bi dönem memlekete dönünce aldırdım yine 7 8 ay ama düşündüğümde ,ortalama 2 3 senedir hatta 3 4 senedir jiletle aliyordum. Sen pandemiden beriyse 7 8 aydir :)
Minigim20 G92 canım valla bende korana dan beri hiç gitmemiştim ilk defa 34 haftam da gittim haliyle açıyor biraz bu dönem de daha hassas olduğumuz için