4+4 günlük hamileyim hcg düzenli olarak artıyo ama bugun kese görmek için gittiğimde dr rahim içinde keseyi gördü fakat rahminin içinde sıvı da var dedi muane etti 2gün sonra tekrar gel ağrın kanaman olursa hemen gel dedi daha önce dış gebelik gecirdim sol tüpüm alındı yinemi dış gebelik napıcam cok kötüyüm şuan 😔😔