Zeynep0332 bende başlarda Nisan’da başlar Mayıs’a bitiririm diyordum. Ama Haziran’da tayinde var bizim o yüzden üst üste gelmesin diye onden bitirmek istedim ilerleyen zamana agirlasirip hepsini birlikte zorlanırım diye düşündüm. Ama iyi de oldu aklımdan çıktı😇