PurpleTail benim doktorum canım bişey istediğinde abartmadığın sürece yiyebilirsin demişti. Tabi salam ve sosis çiğ şarküteri ürünü onları hiç kullanmamak gerek ama sucuk pişirilebiliyor en azından.Sonuçta amaç toxplazmanın önüne gecmekse pişirip yemekte çok sıkıntı olmaZ diye düşünüyorum.