ebrubzkrt canım doktora gttnmi 13 +2 bnmde kanamam oldu we ben bı gün öncesinde kntrole gtmistim hicbi skntim yoktu hatta okdr büyük parça dusurdumki dedim galiba düşük yaptm doktora gttim bebekte kesede norml dedi progestan iğne werdi birde ilaç wajinadan kullanmamı syledi 5 tane iğne vuruldum günde bir tane kanamam durdu çok şükür 15 haftaligiz bugun muaynye gdicem demem oki hiçbir kanama normal karsilamyo gebelikte ama doktoruna görünmelisin mutlaka bol bol dinlen ayaklarının altına yastık köy suyu bol iç rabbim yardimcimiz olsun insallah