Nisanurunannesi3850 33+3 haftaligiz kızlar suan karnimin bi kısmında bebeğimin hareketlerini hissediyorum pıt pıt kalp atar gibi atiyo ust uste hıckırık böyle biseymi acaba🙈🌸
pia34 elif000 hıçkırık kaçıncı haftadan sonra oluyor acaba? benim 25 haftalık bende de oluyor sanki o tarz bir şey hıçkırık olabilir mi?
Anne3 Ben 18 haftalığım bemim neredeyse 11. Haftadan itibaren karnımda kalp gibi atış var hala da devam ediyor bebeğin kalp atışı mı anlamadım ki
Kalp11 Anne3 karın zarı inceldiği için ordaki atar damarı hissediyormuşuz. Bemde 14 de hissettim bebeğin hareketi sandım çok heyecanlandım doktora söyledim öyle dedi
momtobe8 Anne3 o bende hamile olmadığım zamanlarda da oluyordu:) 11. Hafta çok erken. Zayıf iseniz 17-18 de hissedebilirsiniz.
elif000 pia34 olabilir canım tam ne zaman başladığını hatırlamıyorum ama o haftalarda artık ara ara oluyordu bende de. ☺️
Btlcyn36 Prenses21 nasıl bir his ben 19+1 im ama bebek hareketi mi ayırt edemiyorum bazen bişey atıyormuş gibi kalp gibi sadece
Rjn5656 Btlcyn36 bebek iste o bende 18 deyim kaç gün bağırsak hareketi gibi hissediyorum sordum bebek hareketi dediler şuan artik tam anlıyorum
Prenses21 Btlcyn36 surkli atan biseyse bebek degildir atar damardir arada bir atiyosa bebektir ben dun farkettim 1 saat araliklarla 2 defa tekme attini gordum