Kızlar çok stres yaptım gece uyuyamadım resmen dün kontrol vardı dr 18 Mart da alırız dedi inşallah o zamana kadar gelmez 37 haftada sezeryan olucam inşallah sebebi önceki sezeryan dikişlerim incelmiş yırtılma riski var ve 2 cm açılma var bu haftaya kadar dayandık çok şükür 3 aydır hiç kalkmadan yatıyorum dr daha fazla riske atamam dedi hem sevinç hem korku var içimde 🤗