Canlar merhaba tekrardan 37.2 gunluk hamıleyım bugun zorunlu sezaryen ıcın tahlıllerım ı verdım egıtım arastırmaya gıdıyorum yarın sonuc lar cıkacak anestezi uzmanı gorup gun verecekler dogum ıcın sorum su anestezi bolumunden ayrıca Randevu almam gerekıyormu acaba sonuclar gosterıp gprusme ıcın yoksa direk bakar mı acaba