Merveee6 4 lü tarama sonucum normal mı kızlar bakar mısınız doktora yazdım ama görmedi [url=https://resimlink.com/GH2pn][img]https://r.resimlink.com/GH2pn.png[/img][/url]
Merveee6 Mmoommlife benim diğer bebeğim karnımda ölmüştü 17. Hafta da o yüzden bütün testleri yapıyor doktorumuz