Seda344 Essa33 daha 2 haftalık sanırım. Çok yeni. Hemen takip altına aldır. Doktor sana kesin cevap verir anca. İki günde bir kan tahlili yaptır canım
Fatma4495 Beyoo benim 4 gün geçince 2300 küsürdü sonra 1 hafta sonra 500 e düştü ve kimyasal gebelik oldu doktorum devam etse ikiz gebelik olabilirdi demişti
Beyoo Fatma4495 çok üzüldüm senin adına vardır Allah’ın bildiği bu cuma doktora gideceğim inşaAllah en hayırlısı neyse o olsun