Kızlar selam 19.haftamdayım hamileliğimin başında en arka dişimin dolgusu düştü gittim Dr yeni gebe olduğum için işlem yapamam sinirleri öldürebilirim sadece dedi ilaç koydu 3 ay bu şekilde hafif ağrılarla idare ettim ama 3 gündür ağzım kapanmıyor diş yerim aniden şişti kulağıma boğazıma vuruyor bulunduğum yerde düzgün bir özel hastane yok bu yüzden devletten ssıra alayım dedim ayın 16sına anca bulabildim ama gece en son dayanamayıp acile gittim Dr komple çürümüş çekilmesi lazım dedi amoklavin ve parol verdi 182 den sıra alıp gelmek zorundasınız işlem yapamam dedi 😭 Hamileliğin de böyle antibiyotik kullanan diş çektiren var mı bilgi verirseniz lütfen çok sevinirim çok ağrım var korkuyorum..