LETHE mercimeginanne tskler cevap için bir kadının korkunç yorumlarını görmek istemedikte karşıma çıkıyor engellemistim ne güzel
LETHE mercimeginanne özel olsaydi ordan yazardim😊 çocuğu anne karninda vefat etmiş Cok üzücü. Her posta bunu örnek vermesi beni korkutuyor
mercimeginanne LETHE malesef o acıyla düşünemiyorlar burda oluyup korkan olur mu diye 🙄 bende o kaybetme postlarına girmemeye çalışıyorum. Bir kez okudum o gece ağlıyarak uyandım eşim zor susturdu. Kızım öldü diye uyandım resmen 🙄🙄
LETHE sophia evet evet. Zaten tüp bebek benimki pimpirigim. Alakasiz bir posta onun o yaşadığı durumu okuyorum korkuyorum. Hassas icerikli yazanlara zaten girmiyorum. Zink diye karsima çıkıyor
sophia LETHE allah kimseye bu aciyi yasatmasin oncelikle. Ama evet, ben artik onun adini gordugumde okumuyorum bile ne yazdigini malesef :/ Hepimize saglikli hamilelikler dilerim :)
LETHE sophia aminn cok zor yaşadığı evet rabbim bir daha yasatmasin. Bizlere de sağlıklı hamilelikler dilerim. Ben kullanıcı adına dikkat etmemistim okurken de kim ne yazdi diye bakmadan pat diye okuyorum😊 sonra etkileniyorum ☹
LETHE mercimeginanne sizide biliyorum sizde tüp bebeksiniz bazi postlarda denk gelmistim. Biraz daha hassas oluyoruz. Ben o kaybetme gibi kanama gibi postalara kesinlikle girmiyorum doğum yazılarını bile pozitif olanlari okuyorum çünkü kendime guveniyorum cok etkileniyorum. Ama alakasiz bir posta zank diye yorum önüme çıkıyor. Cok üzülüyorum
mercimeginanne LETHE aynen bnmde tüp bebek 🙈 ben hiçbir doğum postunu okumuyorum süpriz olsun diye 😂 inşallah kısa zamanda engelleme seçeneği gelir rastlamazsın bi daha cnm gerçekten çok iyi anlıyorum nasıl hissettiğini ama elden gelen bişey yok malesef 🤷🏻♀️