morbahce Kızlar, pazartesi kanda beta 109 çıkmıştı aynı yerden sabah yıne kan verdim 199,5 çıktı..artış nasıl sizce? birde p.tesi sabah 11′de vermiştim bugün 9da verdim etkisi olur mu bilemıyorum sizce?
Denizyildizii morbahce cuma günü yaptırdım bende 101 çıktı pazartesi tekrar yaptırdım 351 çıktı doktorum normal dedi
Prensannesi111 morbahce aynen çok yakın ama sen iki gün sonra tekrarla istersen bir daha. Adetin gecikti mi?
morbahce Fatma4495 öle mi dersin aslında 2 ayrı doktoruma sordum onlarda iyi dedi ki biri profesör. Yarın tekrarlasam mı emin değilim🙏
Siyahfondoten morbahce hayırlı olsun inşallah içinizi ferah tutun ama takibi de ihmal etmeyin. Benimde böyle ucu ucuna artışım olmuştu şu anda 38+1olduk gün sayıyoruz doğmak için. Stres yapmayın. Sağlıkla ilerlesin inşallah 🙏🌸
morbahce Siyahfondoten nasıl ucu ucuna? 2 günde bi devamlı beta verdin mi peki? Ben yarın tekrarlasam mı testi emin değilim korkuyorum da😞
HEY03D morbahce 2 güne 1 kan ver yükselse de yükselmese de moralini hiç bozma. Ben diyorum ki ben üzülürsem minnacık evladımda üzülür. Çok kendimi yormamaya çalışıyorum. Uzanıyorum ayaklarımın altına yastık koyuyorum. Üşütmemeye çalışıyorum. Ani hareket etmiyorum. Yükseğe uzanmıyorum. Tutunması için dikkat ediyorum. Konuşuyorum "tutun anneye sıkıca sağlıkla gel 🙈😅"Gerisi Allah’a kalmış♥️😇
Siyahfondoten morbahce evet iki günde bir verdim. Ilk değerim 9 cıktı sonra 21 sonra 48 sonra 123 yani benim de canim sıkılmıştı neden böyle artıyor diye kimisininki atıyorum bugün 10 sa iki gün sonra 100 küsür çıkıyor bende de öyle olur diye düşündüm aklımda öyle yer ettiği için ama dr um gayet normal demişti. Sağlıkla ilerler inşallah 🙏
HEY03D morbahce 2 Mart’ta 26 ile öğrendim 3 Mart’ta 44 çıktı yarın vereceğim tekrardan bakalım ne olacak 😇 bi günde iyi arttı bence ♥️
morbahce HEY03D nıye her gün yapıyorsun😁 48 saatte bi yapılır 2 katı artışı görmek için, ama maşallah artmış yine de🙏 Regl ne kadar geçti?
HEY03D morbahce ben hemşireyim arkadaşlarım kan alıp gönderiyorlar eşimde hemşire yarın o kan alıp götürecek 😅
HEY03D morbahce dün adet günümdü. Ovülasyon testiyle takip ettim bu ay 18 şubatta yumurtlama gördüm ama daha geç oldu muhtemelen polikistik över var çünkü bakalım nasıl olacak 😇