deletedmom63 Kızlar aranızda düşük yapan var mı? Düşükten sonra ki gebeliğiniz düşük riski taşıdı mı yoksa sağlıklı bi gebelik mi geçirdiniz?
Twinsmom66 deletedmom63 9 haftalık bi düşük yaşadım 1 kes adet öldüm sonra tekrar hamile kaldım. Düşük tehlikem oldu ama ikiz olduğu için. Ikizlerin genelinde olurmus ondan kaynakliydi
SedaOzbier deletedmom63 sağlıklı geçiriyorum ancaaaaaakk neden düşük yaptığını bilmek gerekir.. benim karnımda ölmüştü kürtaj oldum, sebebini araştırdım ve sonraki gebeliğimde önlemini aldım..yani allaha emanet diyip peşine düşmemezlik yapmadım..
Cancancan deletedmom63 düşük yaptım hemen hamile kaldım önlem amaçlı ilaç kullandım şükür 30 haftaya geldim hiçbir sıkıntım olmadı
Erkekanasi deletedmom63 bende daha önce 7 haftalıkken kürtaj oldum. 3 ay korunmam gerektiğini doktorum. Kürtajdan 5 ay sonra hamile kaldım 39. Haftamdayım çok şükür bi sıkıntımız olmadı rabbim hepimize hayırlısıyla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah
deletedmom63 merimeri çok şükür canım sağlıcakla kucağına al 🙏 ben 5 haftalıkken düşük yaptım 3 ay korundum rahmin toparlanması için 4 ay sonra hamile kaldım şuan 3 haftalık hamileyim acaba tekrar risk olur mu diye korkuyorum
Guldenn deletedmom63 canım bende bir düşük yaptım şimdi 11+2 deyim 6. Haftamda kanamam oldu crinone kullandım çok şükür iyiyiZ
merimeri deletedmom63 bende 7 haftalıkken düşük yaptim çok vesvese yaptım acaba birşey olur mu diye ki 1 hafta sonra hamile kaldım ama şükür 33 haftaya girdik gayet sağlıklı 🤗 içinizi rahat tutun
Twinsmom66 deletedmom63 evet canim 30 haftalık hamileyim düşük tehlikem.oldu ama çok sukur bebeklerim benimle
Guldenn deletedmom63 ilk düşükten sonra 2 sene bebek düşünmedim onunla ilgili değildi canım Bebek yerleşme kanaması olabilir dedi doktor ve içimde kan birikintisi olduğunu söyledi tekrar bi kanamam oldu ama bebekte bir sorun yoktu şükür hep iyi düşün allah nasip ederse kucağımıza alırız bebeklerimizi
merimeri deletedmom63 içini ferah tut benim en büyük destekçim annem oldu çok korkuyordum rabbine dua et her daim
deletedmom63 SedaOzbier benim doktorum sebebini bile söylemedi düşük yaptığım gün eşimle biraz tartıştık ağladım falan sonra kanamam oldu
ElifClk SedaOzbier araştırmalarınızın sonucun da neden düşmüş sebeb neymiş özel değil ise paylaşır mısınız ? Ben 2 kez düşük yaptım bir neden söylemediler normal olarak kabul ediyorlar mış 3. DE araştırılıyormuş.
SedaOzbier deletedmom63 yani bilemem, bu tarz şeylerden düşük olmaz bence.. ama farklı bi doktora daha görünün bence