Aysegngr Merhaba arkadaşlar vajina iç dudakta şişime oluştu kaşıdım sonra fark ettim böyle durum yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olur musunuz?
Cigdemmom Aysegngr utanma gayet normal fikrim yok ama kaşıntı mantar ya da enfeksiyon kaynaklı olabiliyor
NAZ2333 Aysegngr canm doktoruna gorunmen lazim mantar olabilir ilk haftalardaysan normal benimde ilk haftalarda olmustu
Smanrsmsk61 Aysegngr bende de olmuştu ama benim ki mantar kaynaklıydı hem kaşıntı hemde şişlik vardı doktora gidip anlatırsan ilaç verecektir 2 günde benimki geçti çok geçmiş olsun
Merveorhnoglu Aysegngr iliskiye girmismiydiniz mesela ben vajinam islanmadigi halde iliskiye giriyorsam sisiyor oyle tahris oluyor.