Cimbomlu190553 8+3 haftalık gebeyim. Hastaneye gittim ilk kez kalbini duymaya ama duyulmadı . Kese büyümüş ama bebek küçücük içinde. Kalbi de duyulmadi. 1 hafta daha beklicez. Boyle olup saglikli olan varmı bebegi
NurseL72 Cimbomlu190553 İnşallah duyarsın canım Benimde 8 haftalıktı kalbi atmıyordu kürtaj oldum malesef umarım senin öyle olmaz
Muuciizeemm Cimbomlu190553 ben iki defa yaşadım bu durumu sağlıksız gebelik diyor doktorlar bir neden de bulunamadı kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim Allah’a şükür bu sefer duydum kalbini. Kürtaj da tamamen uyutuyorlar
pia34 Cimbomlu190553 bazılarının 11. haftaya kadar bile sürüyor kalbinin duyulması, o yüzden içinizi ferah tutun. her şey olacağına varır. düşük olursa şayet zaten bebek sağlıklı olmadığı için oluyor.
pamukpamukoldum Benimde 26 gün önce öyle oldu Duyamadım kalbinin sesini 1 hafta daha bekledim 9+5 oldum ama yine yoktu mecbur kürtaj oldum İnşallah duyarsınız bebişinizin kalbinin sesini🤲 ♥️
pamukpamukoldum Cimbomlu190553 hic görmedim kuzum zaten minnaktır 9 haftalık Anestezi yapıyolar yawrum Görmedim direk patolojiye gönderdiler 🥺
minikprensimmm123 Cimbomlu190553 Evet canım bayıltıyorlar yoksa dayanamayacak kadar kötü ikinci gebeliğimde düşük yaptım Bi kaç parça kalmış dediler uyanık yaptılar berbat bir şey ilkinde anestezi yaptılar uyuttulardı
minikprensimmm123 Muuciizeemm Bende öyle 8 haftalıkken iki kez düşük yaptım canım ikisininde kalbi duruyordu genetik felan baktılar eşim le bana hiç bir şey çıkmadı şimdi yine hamileyim doktor oksapar ve coraspin başladı 7+5 8 haftaya yaklaştıkça Bi endişe oluyor ister istemez
Muuciizeemm minikprensimmm123 bana da başladı doktor ve sürekli kontrole gel dedi şuan 8+ 3um yarın kontrole gidicem
minikprensimmm123 Muuciizeemm Pıhtılaşman felan varmı canım bende baktılar çıkmadı ama yine de başladı doktorum
Muuciizeemm minikprensimmm123 hiçbir şey çıkmadı ama önlem için başladı doktor ilerleyen haftalarda sorun olmazsa keseriz şimdilik kullan dedi diğer düştüklerin bir nedeni bulunamadi
pamukpamukoldum Cimbomlu190553 kalbi durmuş..kuzum patolojilerde pek bişi cıkmıyo Genetik test verdim gecen hafta bakalım pıhtılaşmamı cıkacak Sende kendini ümitsizliğe sürme duyarsın belki gec duyanlar var Dua et kuzum duyarsın inşlh🥰 ama olumsuz olursa genetik testüni heöen yaptır gec cıkıyo zaten sonuclar