ATC acil bir durum nedeniyle trafiğe kalmamak için muayne oldum, nöbetçiydi. Bir daha mı asla!!!!!!! Ne tavrı ne yaklaşımı…
benim delicesine kanamam var bebeğimi kaybedeceğim diye ağlıyorum. Vajinal usg’de 17 haftalık gebe halimle uzaktan uzaktan normalde ki defalarca olduğum halde usg’yi daha berbat hale getirdi. Ben korktukça “sen kendin çocuğunu düşüreceksin bu ne?” Cümlesiyle tavrı. Diyorum ki neden peki böyle oldu sorun ne? “Hmm bebeğin eşi aşağıda” yani neden ne yapmalıyım diye soruyorum. “Şu tahlillleri yaptır” Kendi doktoruma geldim. Dedikleriyle alakası bile yok…Ne o hastaneye ne de o doktora asla ve asla!