Arkadaşlar doğurdum postu da attım, ama burdan gidemiyorum 😅happy kids happy mom gibi değil. Buranın kaynana kaoslarını bile özledim. 😂❤️ Bu arada konu açılmışken tekrar söyleyeyim normal doğumdan korkanlar son postumu okusun. Çok güzel bir deneyimdi 🥰🙌🏻