Hafise merve_yldz51 en faydalısı somon 😁 haftada iki defa yiyoruz 3 defa yeniliyo mu bilmiyorum bana kalsa 3 defa da yerim lop lop eti cok güzel en faydalısı da somon diğerlerine göre
Esmos26 merve_yldz51 hamsi ve somon tüketiyorum ama tavsiyem somonda Norveç somonu çok daha lezzetli oluyor
midekoruyucu merve_yldz51 doktorum büyük balık önerdi ve 19. Haftaya kadar haftada 1 muhakkak yedim ama artık öyle iğrendim ki 🤢 doktora söyledim artık yiyemiyorum diye, mecbur ilaca başladım 😞
Ays0 Henüz balık tüketmedim 15+1 olduk. Bugün kıyı balıkları arasından seçeceğim hangisini bulabilirsen. Önemli olan dipte yüzen ağır metal ve civa oranı yüksek olmayan balık tüketmekmiş.
Derya1503 Hafise bende büyük balıkları tercih ediyorum küçük balıklar dip balıklarmış. Çupra alabalık ve somon sevdiğim için onları tüketiyorum ama en faydalısı gebeler ve bebek beyin gelişimi içim Somon tüketmek daha yararlı 🥰