Jasmineee Merhaba kızlar gebelik şekerim çıktı cihaz aldım evde ölçümlere başlıcam bugün. Günde kaç kere ölçmem gerekiyor ve örneğin kahvaltıya başladıktan kaç saat sonra ölçmeliyim bir saat mi yoksa iki saat sonra mı tokluk daha doğru sonuç gösterir.
Mom626 Jasmineee sabah aç karınla ve sıkı kahvaltı yaptıktan 2-3 saat sonra ölçmelisin bir saat yeterli gelmiyor 2-3 saat en ideali
ilkcan64 Jasmineee günde toplam 6 kere ölçüm yapman lazım sabah kahvaltı yapmadan 30 dk önce ölç sonra aldığın ilk lokmadan 1 saat sonra bir daha ölçüm yap açlığın 95 ve aştı olması lazım 1 saat için tokluk 140 ve altı olması lazım öğlen ve akşam yemekleri içinde bu şekilde yapacaksınız
Sose Jasmineee 2saat değil 1.saatte ölçüm yapcaksın gebelikte. 2.saatte yaparsan zaten düşük çıkar. Birde yemeğini yiyip 1.saat üstüne bişey yeme içme su hariç.
Kahvela Jasmineee doktorunun sana bunu anlatması lazım herkes farklı öğünlerde bakıyor Çünkü. İlk başlarda her ana öğün öncesi açlık tokluk bakman lazım. Tokluk 1.saat yüksek gelirse 2.saat kontrol bakman lazım geçmiş olsun
berilkus Uyanınca, kahvaltıdan 1 saat sonra ve 2 saat sonra. Açlık max 90 saat max 140 saat max 120 olmalı.
Jasmineee Sağolun kızlar dün annemlerde ölçtüm açtık 88 çıktı 1.saat tokluk 162 çıktı ilk saat yüksek çıkıyor biraz ondan sormak istedim ikinci saat düşüyor
berilkus Jasmineee açlık iyi, tokluk yüksek ama çok da yüksek değil yani. Biraz yediklerine dikkat edersen yeterli inşallah. Ben tatlıyı çok yiyordum, kestim. Bir de ekmeği bıraktım, sonuçlardaki düşüşü çok net gördüm.
Suzii-90 Jasmineee canim yemeklerini yağlı yeme yag da yükseltiyor sekeri yemeklerin suyunu yeme bana böyle demişti diyetisyen tere yag falan yasak ekmek de tam buğday ekmeği ya da en iyisi en sagliklisi diyetisyene gitmek ona göre beslenirsen fazla yükselmiyo gecmis olsun cnm 😊