zeynepylmz Kızlar burada araştırırken kızıma isim buldum çok hoşuma gitti ‘Eylul Duha’ olacak inşallah Duhanın anlamı;kuşluk vakti,güneşin en parlak olduğu vakit ve sure ismi(peygamber efendimizin şahsiyetinden bahseder ) ☺️
Gulsen4224 zeynepylmz çok güzel geçen Bi arkadaşda bu isme karar vermişti erkek ismi diyenler olmustu ama kıza da erkeğe de koyuluyor bence çok hoş olmuş 🌸
zeynepylmz Gulsen4224 sanırım aynı arkadaşın postunu okumuşuz burada görüp karar verdim ben de ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Gulsen4224 zeynepylmz ewt balım başlığını gördüm doğrudur ama gerçekten benim de çok hoşuma gitmişti o zmn yine aynı şekilde uyumlu ve güzel olmuş adıyla bir ömür yaşasın prenses 🌸🐣