Banubaytok Arkadaşlar 25 + 3 hamileyim bebegimin kilosu 805 gram olarak söledi doktor boyuda 35 santim sizce gayet iyimizi yoksa azmi kilosu boyu
ogrencianne35 Banubaytok bende 24+1 de dr a gittim 780 gram 28 cm di minnosumuz ❤😋 sağlıklı olsunlar da kilo , boy önemli değil biz neysek onlar da bize çekecek genlerle alakalı sonuçta 🤣
Nesibe92 Banubaytok ben 27 de gittigimde kilosuna 1.139 demisti boyu 32,33 cm demisti yanlis hatirlamiyorsam 30 da tekrar gitmistim 1,500gr olmus kilosu boyu 40 tı galiba bir kac gun onde gidiyo bizim oglanda
Deryaanneoluyor Banubaytok bende 25+3 teyim. Bizim 12 martta kontrol. en son 20 şubatta kontrole gittim. 640 gramdı. Şu an da dediğiniz gramlarda olması normal bence.
vasili21 Bence gayet iyi. Biz de 24+3 de göründük dr iyi dese de az geldi bize.635 gram ve 28 cm boy. Biraz minik bi bebiş Ama gelişir bi sorun yok dedi. Allah tüm evlatlarımızı sağlıkla sorunsuzca kucağımıza almayı nasip etisn 🤲❤️
Banubaytok vasili21 amin seninki de uzun boylu olcak sanırım ben kilo.almadim bebegime verdim kiz kardeşim aklımı çok karıştırıyo korktum ama azımda boş durmuyo hiç sürekli yiyom
zeynepylmz Banubaytok ona bakarsanız 12.haftada görümcem bebeğin en az 300 gr olmalı demişti sanırım 30 kg doğurmam gerekiyordu onun hesaplarına göre 😂😂😂 lütfen sadece doktorunuzu dinleyin.Geçen gün doktorum uygulamalardan bebeğin gelişimini takip ediyor musun diye sordu ben de siz ne derseniz onu baz alıyorum dedim çok da memnun oldu
2baby1cat Banubaytok böyle söyleyenleri çok umursamayın bence. Ben 38. haftamda bebek 3.300 dü eltim ay çok zayıf yediklerin hiç yaramamış dedi çok üzüldüm. Şimdi 40 hafta olduk bebeğim 3.800 halada doğmadı almaya devam ediyor doktorum maşallah dört kiloyu görücek diyor😊
vasili21 Banubaytok ben de aklım çorba gibi 😔 yani her bebek kıyaslanmaz elbette ama sanki bebeğimiz ufak kalmış gibi 🙁 bu haftaya göre kilosu boyu iyi mi bilmiyorum 😕 dr biraz minik ama Genel durumu gayet iyi Dedi 🤷♀️
Banubaytok ogrencianne35 seninkine sanırım benim ki gibi maşallah kilolu doğacak ısallah rabbim esirgesin bebeklerimizi acısını gostermesin allahim🧿🧿🧿🧿🧿🤲
zeynepylmz Banubaytok şu an 30 haftalık hamileyim ve inanın doktorum dışında kimseyi dinlemiyorum ve paylaşmıyorum bebeğimin gelişimiyle alakalı ☺️
zeynepylmz Banubaytok aksine bebeğim şu an biraz zayıf ama hiç takmıyorum sağlıklı olsun da ben de minyonum genetik neyse o oluyor ☺️