EsraaDC Selam kızlar bugün 15. Haftamiza girmiş bulunuyoruz, az once otururken biseyler hissettim gobegimin alt kisminda gaz degildi eminim, ondan sonrada sertleşti.. acaba bebisimi hissetmis olabilirmiyim yoksa daha erkenmi? Simdi normal gobek yumusak seklini tekrar aldi 😂
Hanifekucuk EsraaDC bende 14+1im bazen banada aynısı oluyor ama sonra çok erken diyorum kafam karışıyor 😁
Crktnmltm EsraaDC 16. Haftamda hissettim canım bende ilk gebeliğimdi. Eğer kulağın ve herşeyin bebeğindeyse hissedebilirsin canım.
EsraaDC Hanifekucuk ben onun olduguna inanmak istiyorum🙏🏻 Cunku cok guzel bir histi , insan daha cok can tasidigina inaniyor boyle olunca 😍
Sunaberkan İlk gebelikse imkansız kızlar 😏 benim 23. Hafta bitmek üzere allah nasip ederse. Ben 21 in somlarında tamamen hissettim tekmelerini bi yana toplanmasını hareket edişini vs. Sizinki büyük ihtimal üzgünüm ama gaz 😂
EsraaDC Sunaberkan biz tekme demiyoruzki zaten ama surtunme gibi bi his, gaz hep oluyor onun nasil bisey oldugunu cozduk artik😂 her zaman olmuyor ilk kez oldu zaten belki bidaha hissedemicez ayni sekilde belki yine 21den sonra anca hissederiz