Bu postu aşı olmayan arkadaşlarım için yazıyorum..
dün oldum ilk dozu hatta çok gerilmiştim buradaki yorumları okuduğum icin nabzım gayet yüksek çıktı o kadar abartılmışki aşı olayı evet suan bi ağrı var ama öyle abartılacak kadar değil ki gecede üstüne doğru yatınca uyanıyorsunuz ama kolunuzdan ağırlığı çektiğiniz gibi geçiyor canım tatlı olduğu halde.. dündü sanırım biri post açmıştı aşıdan korkanlar nasıl doğum yapacak diye gerçekten haklıymış şuan hak veriyorum😅 bence böyle postlar açıp birbirimizi korkutmanın anlamı yok aşı anında acı 0 suan ise %20-30 bunada dayanamıyorsak bisey diyemicem 😂😂