Damlaltinay yok hayır benim detaylı ultrasonda suyum yüksek sınırda çıkmıştı, 8 olması gerekirken 7,5 gibi. Çok da hızlı kilo almıştım. Bebeğim de iki hafta önde gidiyordu. Kendi doktorum açlık tokluk şekerime bakmamı önerdi 21.haftamda. Biz de eczaneden bir cihaz aldık , değerlerim sınırdaydı. Diyetisyen ile beslenme düzeni oluşturduk o şekilde devam ediyorum. Şu an değerlerim de normale döndü. Şeker yüklemesi yapmamıza gerek kalmadan öğrendik