Arkadaşlar ben bu ilacı günde üç kez fitil olarak kullanıyorum. 4 haftalıkken başlamıştım şuan 7. Hafta dayım. İlk kullanmaya başladığım haftalarda bu yana rahime ilacı koyarken rahmin etrafının git gide kapanmaya başladığını hissediyorum, acaba siz de aynı şeyi yaşadınız mı?