Emel38 Tetanoz aşısı 2. Dozu aşısını oldum az önce..şimdiden ağrımaya başladı.3 gün nasıl geçecek böyle..😞..
Brc35 Emel38 eczanede tetavax satılıyor. Onu alıp yaptırsaydınız keske. Sağlık ocagında olan asıda difteri de oldugu İcin cok agrı oluyor. Diğerinde hic ağrı acı hissetmiyorsunuz.
Emel_Cihangir Emel38 benim 2 hafta oldu yapılalı 2.doz yeni geçti ağrısı kolum tutmuyordu buz kompres yaptım sürekli buna rağmen geçmedi