Güzel anneler ben molfix almıstım 1 numara 100 tane 2 numara 240 tane bunu görümcem de biliyor daha bez almadım görümcemde markette calısıyor uygun baya diye canbebeden 1 ve 2 numara epey almıs yani sayısı bile belli degil öyle cok dedim ki iki bez kullanırsa hadi pişik olursa napcaz hemde göbek bağı oyuntulu almadım sizce gereklimi